Nedan följer schema för de åtagande vi har för säsongen kring kiosk/sekretariat för våra egna matcher, samt för de seniormatcher där vi ansvarar för kiosken och spelarna ska vara sargvakter.
Vi ber er föräldrar anteckna datum för era poster där ni har ansvaret. Om man ej kan ett visst datum, är det ert ansvar att byta med annan förälder. Kallelse till berörda kommer skickas ut inför respektive datum.
För poster till sargvakt, är det spelarna som avses.
Kiosk & Sekretariat:
(Samling för kiosk 60min före matchstart / ca 30min för Sekr. I kiosken finns Berit på plats för guidning).
Datum |
Tid/Plats |
Kiosk |
Sekr |
05-okt |
14:00 Arenan (Dam Div 3) |
Oliver N, William, Melker |
- |
20-okt |
10:00 Tingdal |
- |
Edwin/Hugo P, Elian |
09-nov |
10:00 Arenan |
Casper, Bastian |
Lucas, Calle |
17-nov |
12:00 Tingdal (Dam Div 3) |
Ej bestämt |
- |
24-nov |
15:30 Arenan |
Eric, Hugo M, Max |
Tobias, Algot |
01-dec |
12:45 Arenan |
Hugo W, Oliver J, Oscar H |
Jaxz, Charlie S.O |
Sargvakter på seniormatcher
(Samling ca 45 min innan matchstart i Arenan. Slut ca 2h efter matchstart. Spelare skall ha glasögon på. Minst 1 av oss ledare är med och guidar).
23-okt |
19:30 Arenan (Herr Div 1) |
4-6st spelare |